Странице

среда, 7. октобар 2015.

SAVETI ZA UČENJE

 Drage moje,
 
s' obzirom da sam u poslednjih par meseci dala jako puno kolokvijuma i ispita, želim da vam kažem kako ja to učim, kao i da vam olakšam sav taj "mučan" proces ☺


Opšte nam je poznato da kada imamo da učimo, nama se sve drugo radi sem toga. Bez problema bi presložili ceo orman, telefonirali sa drugaricama, usisali celu kuću, pogledali po 50-i put istu epizodu Sex and the City. Zbog toga je veoma važno da motivišete sebe. Ta motivacija može biti slobodno vreme koje ćete imati nakon što završite sa učenjem, baš onaj Maybelline sjaj što vam se svideo pre neki dan u Lily-ju ili se dogovorite sa mamom da vam napravi omiljeni kolač... Bitno je samo da organizujete nešto sebi čemu ćete se radovati.

Pre svega, soba mora da mi je skroz spremljena, kako mi razne stvari ne bi odvraćale pažnju. To se posebno odnosi na radni sto. Gledajte da što manje stvari bude na njemu i da imate što više površine za rad kako bi vam sve bilo lepo pregledno.




Utišajte zvuk na telefonu, sa fejsa i ostalih društvenih mreža se odjavite i žao mi je, ali nema s' vremena na vreme proveravanja ko je šta objavio jeeer ovo je vreme za učenje.

Par sati uvek izdvojim za isčitavanje gradiva i podvlačenje bitnih delova. To obavezno uradite jer nema potrebe da učite nešto nebitno i veoma opširno. 
Najviše volim knjigu da podvlačim sa narandžastim markerom jer mislim da on najbolje utiče na moj mozak  ☺ (hahaha, totalna ludost ali verujem u nju)
Samim tim, dok podvlačite gradimo polako ćete se upoznati sa njim.

Skuvajte kafu, čaj ili šta već pijete, donesite neki slatkiš da imate ukoliko vam se bude jelo nešto, kremu za ruke...(sve ono zbog čega biste našli izgovor da se odmaknete od radnog stola) ☺



Potom kreće učenje. Potrudite se da uključite mozak. Džaba vam je da 15 puta pročitate jednu definiciju ako vi ne razmišljate o čemu se tu radi. Kako čitate, tako sebi i objašnjavajte šta znači. Biće vam mnogo lakše da razumete celu suštinu i odma ćete se setiti toga prilikom odgovaranja.

Napravite pauzu svakih sat vremena. Ta pauza je dovoljna da bude i 5 minuta kako biste se odmorili i predahnuli. Ipak, nismo mašine pa samim tim nismo isprogramirani da radimo 10 sati bez prestanka

Još jedna stvar koja mi se pokazala kao veoma bitna a pre je nisam primenjivala je ta, da ostavite jedan dan isključivo za ponavljanje. To znači da nema odlaska u krevet dok se celo gradivo ne pređe
Poslednji dan ostavite za ponavljanje jer ćete tada dobro utvrditi gradivo koje ste naučili i u slučaju da nešto ne ide baš najbolje bićete toga svesni pa ćete više obratiti pažnju da to ponovite bolje.

Srećno s' učenjem u novog školskoj godini! 

 

31 коментар:

  1. Super post.:)

    Učlanite se na moj blog : http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. http://cruelademimi.blogspot.rs/ Poseti moj blog inace sjajna

    ОдговориИзбриши
  3. Super saveti:-)
    http://beyourself2003.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Kako je prošlo mesec dana,motivacija mi je tačno pala.Super post,nadam se da će mi pomoći ;D

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicni saveti :)
    Samo sto ja ne umem da ih primenim, nikad nisam volela da ucim :)

    http://oonly4girlss.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja neki ljubitelj sedenja nad knjigom, mislim da nije niko ali se nekad mora ozbiljnije angažovati :)

      Избриши
  6. Meni je ovo baš super post!
    Saveti su super!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super saveti :) ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični saveti, sigurna sam da će nekome pomoći. :) Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti. Inače, mnogo mi se dopada pozadina i boja bloga, moja omiljena! x

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) i meni je omiljena boja, zato sam je i stavila :)

      Pratim tee :*

      Избриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post,pratim te nadam se da ćeš i ti mene.❤
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. srecno sa ucenjem!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. super post, lijepo napisano :* U tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :) :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши