Странице

четвртак, 1. октобар 2015.

MY MORNING ROUTINE - JUTARNJA RUTINA

U poslednje vreme zbog učenja ustajem prilično rano. Već oko 8 sati sam budna. 




Dok je voda za kafu stavljena, odlazim u kupatilo gde me zatiče moja jutarnja kozmetika


Pošto uveče detaljno očistim lice (post sa večernjom rutinom ću objaviti u toku narednih dana) ujutru koristim ova 4 proizvoda. 







  Posle umivanja, lice očistim ovom Garnier micelarnom vodom. Kupila sam je da bih s' njom skidala šminku, međutim taj posao mi ide malo teže u predelu oko očiju tako da sam je namenila za jutarnje čišćenje i osvežavanje lica. 












 Od paste za zube trenutno koristim ovu Kolynos koja se pokazala kao zaista super pasta. 
Za pastu mi nije bitno mnogo koja je u pitanju. Volim jače.










Umesto kreme ujutru koristim ovaj jutarnji Balea fluid.
Zaista hidrira i osvežava moje lice. Lako je i posle njega mi je koža glatka. Često ga koristim i kao podlogu za šminku.












Za usne koristim ovaj Labello Lip Butter sa aromom maline. Sjajno ih hidrira i pruža mekoću.









23 коментара:

  1. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, bas mi se dopada izgled tvog bloga :) Pratim te, hvala na komentaru :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. as mi se dopada post, mozda bi mogla da napravis i night routine jednom ? Sretno s daljnjim radom, ako mozes da posjetis moj blog i postavis par pitanja za q&a bilo bi mi jako drago:
    Beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Bravo, a slike su bas kjut!

    NEW POST--- www.alwaysbehappybyksenija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1.10.15. 22:53

    dobro je♥
    pogledajte nas Anastazija & Emma

    ОдговориИзбриши
  7. Super post,sviđa mi se izgled tvog bloga. :D
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,slike su predobre:-)
    http://beyourself2003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. fotke su ti super :) i sama koristim garinerovu micelarnu ujutro :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super je post! Pogledaj moj blog,i zaprati,ako nije problem ------> http://brankicakovacevic.blogspot.rs/?m=1
    :-) <3

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Poseti i ti moj blog. <3

    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3.10.15. 16:48

    Odličan post! Također koristim ovo Labello. ☺

    Baci oko i na moj novi post ukoliko želiš.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Great post!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  14. Već duže vreme želim ovo labello sa malinom *.*
    Super post

    ОдговориИзбриши
  15. Već duže vreme želim ovo labello sa malinom *.*
    Super post

    ОдговориИзбриши